.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پی کم کاری و کاستی ها در طرح دریا؛
اولتیماتوم سه روزه ابراهیمی به فرمانداران
معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران با انتقاد شديد از برخي كاستي‌ها در طرح دريا، گفت: قرار است طي نامه‌اي دستگاه های کم کار و سهل انگار در طرح دریا بزودی ...
اولتیماتوم سه روزه ابراهیمی به فرمانداران

معاون سیاسی-امنیتی استاندار مازندران از برخی از سهل انگاری ها و کم کاری ها در طرح دریا انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز از شهرستان بهشهر، هادی ابراهیمی در بازدید از طرح دریا در این شهرستان گفت: دستگاه های کم کار و سهل انگار در طرح دریا بزودی به مردم معرفی و توبیخ می شوند.

وی افزود: در نظر است نامه ای با امضای مهندس طاهایی آماده و برای ریاست جمهوری ارسال و دستگاه های کم کار و سهل انگار معرفی شوند.

ابراهیمی با انتقاد از رسانه ملی به دلیل عدم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب گفت: سواحل مازندران بیش از 9 میلیون مسافر را پذیرا است ولی صدا و سیما هیچ تلاشی برای اطلاع رسانی و کارهای فرهنگی انجام نداده است.

وی در عین حال با تقدیر از رسانه های مکتوب و مجازی استان گفت: رسانه های مکتوب و مجازی مازندران به خوبی در طرح دریا ورود پیدا کرده و من به خاطر اطلاع رسانی درست و نقد منصفانه از آنان تشکر می کنم.

معاون استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: طرح دریا در این ماه عزیز به قوت خود باقی است ولی باید شرایط و شئونات اسلامی متناسب با این ماه مبارک رعایت شود و وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و فرماندهی انتظامی مازندران است تا بسترهای فرهنگی و نظارتی را در این ماه فراهم کنند.

وی با بیان اینکه ساحل مازندران باید امن وعاری از هر مشکل باشد تصریح کرد: برای اولین بار حقوق سه ماهه ناجیان غریق تا هفته آینده پرداخت خواهد شد.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار مازندران ضمن تشکر از پرسنل زحمت کش فرماندهی انتظامی مازندران گفت: انتظار می رود نیروی انتظامی ورود جدی تری در طرح دریا داشته باشد چرا که در برخی از مواقع شاهد بی تفاوتی هایی نسبت به بعضی مسائل در سواحل هستیم.

وی در پاسخ به اظهارنظرهای غیرمنصفانه ای که در روزهای اخیر از طرح های دریا شده است، گفت: بهتر است به جای طرح مسائل غیرواقع، بزرگنمایی و سیاه نمایی، برای حل برخی مشکلات موجود تلاش شود.

بازدید معاون سیاسی-امنیتی استاندار مازندران از طرح های دریا در شهرستان بهشهر با حاشیه های جالبی همراه بود که با هم می خوانیم:

* ابراهیمی در بازدید از طرح دریای صدف در شهرستان بهشهر به شدت از وضعیت نظافت، عدم وجود رختکن، عدم وجود آب شیرین، عدم استقرار پایگاه اورژانس انتقاد کرد.

* معاون استاندار پس از مشاهده وضعیت نابسامان طرح دریای صدف در بهشهر دستور خلع ید مجری طرح دریا را به دلیل کم کاری و سهل انگاری صادر کرد.

* در عین اینکه ابراهیمی از کم کاری و سهل انگاری در طرح دریا انتقاد کرد، از کارهای فرهنگی انجام شده نیز تقدیر و تشکر کرد.

* پس از کم کاری و سهل انگاری های انجام گرفته معاون سیاسی-امنیتی استاندار به مدیرعامل جمعیت هلال احمر و مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران دستور داد تا ظرف سه روز آینده کلیه نقاط کور سواحل دریای مازندران شناسایی و ضمن ارائه گزارش نسبت به استقرار ناجیان غریق اقدام کنند.

* در پی کم کاری و کاستی های موجود در طرح دریا در شهرستان بهشهر، ابراهیمی گفت از شنبه هفته آینده بازدید از طرح های دریا از غرب تا شرق را شروع خواهد کرد و ظرف 3 روز آینده فرماندارن موظفند تمام مشکلات و سهل انگاری ها را رفع کنند و هیچ توجیهی از کسی پذیرفته شده نیست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 مرداد 1389
این قدر یکه تازی نکن سه روز که خوبه الان چند ساله که طرح دریا نابسمانه
نا شناس 13 مرداد 1389
آقای ابراهیمی پاینده باشی.درست میگویی آقایان برای خوش آیند مردم هر چه می خواهند میگویند به جای همایت از استان و رفتن به تهران برای آوردن امکانات حرفهای .....آقای امام جمعه از نور مفیدی گرگان یاد بگیرید که چه میکند برای اعتلای استان گلستان
نا شناس 13 مرداد 1389
سایت شمال نیوز هم شده در خدمت صدا و سیما و مدیر کل بازنشسته آن.
نا شناس 13 مرداد 1389
هادي خان، تابستون ديگه داره تموم ميشه، به فکر ژاييز و زمستون باشيد.
نا شناس 13 مرداد 1389
آقای مدیر کل صدا و سیما که بارها می گی قدرت برتر برای مهار مدیران اجرایی در دست شما است برنامه هایی مثل نقطه چین و گفتگو .... چطور است که شما در ارزیابی سیما در کشور از آخرها هستید یکبار هم که شده به مخاطبینتان اعلان نکردید؟ حالا این شیوه رو در پیش گرفتید. آقای مدیر کل فقط بفرمائید چند سال است که از مرز بازنشستگی گذشتید؟ چرا جای خود را به جوانان نمی دهید؟ معاون فنی شما هم الآن سومین سال گذشت از بازنشستگی را می گذراند. چند تا برنامه فرهنگی در زمینه ساحل و امنیت اجتماعی رفتید ؟ الحق که ما مازندرانی ها مدیون رسانه های مکتوب و اینترنتی علی الخصوص شمال نیوز هستیم. به نظر بنده شمال نیوز همواره مردمی و سوالگر و فعال در همه زمینه بود .
امین 13 مرداد 1389
اقای ابراهیمی ؛ نگاهی به سواحل نکا که به بهشهر واگذار شده است داشته باشید.
نا شناس 13 مرداد 1389
دوست عزیز واقعا راست گفتی من خودم در صدا و سیمای ساری کار می کنم اگه بدونی که مدیر کل الآن 4 سال است که باید بازنشست می شد ولی میره تهران و تمدید می گیره . بله معاون فنی اونم 3ساله که تمدید داره . بیشتر برنامه های سیمای ما در سروش تولید میشه بنا بر این کاملا حساب شده و در خدمت مدیر کل است تازه معاون سیما هم از جنبش..... هستش البته مدیر کل ما هم .... بله در پارسال سیمای ما هیچ مقامی درخور مردم این استان بدست نیاورد.احساس می شود که ما باید حداقل هفته ای سه نوبت در رابطه فرهنگ ساحلی و امنیت اجتماعی در راستای آن و برخورد مردم با عوامل ناهنجاری ها و..... با دعوت از اساتید مجرب برنامه داشته باشیم که متاسفانه وجوداین بینش در وجود معاون سیما و مدیرکل احساس نمی شود . خواهشا درج کنید.ممنونم
نا شناس 13 مرداد 1389
اقدام انقلابی جناب آقای ابراهیمی قابل تقدیر است.
نا شناس 14 مرداد 1389
از آقای ضرغامی می خواهیم این مدیر کل بازنشسته ما را بزودی بردارد و همچنین معاون فنی ایشان که حکومت تمام جبش سبز ادراه بدست اوست را نیز بازنشسته کند
نا شناس 14 مرداد 1389
بالاخره آقای مدیر کل صدا و سیما از طریق امام جمعه بابل تیر خود را به سمت آقای ابراهیمی شلیک کرد ناگفته نماند که آقای ابراهیمی در این ماجرا حتی اندک سهمی هم ندارد بلکه مدیر کل ارشاد و مدیر کل صدا و سیما باید پاسخگو باشند البته آقای ابراهیمی می تواند این تذکر را به هر دوی آنها بدهد.حالا ما از آقای حمیدی سوالی داریم که بجز چند برنامه ای که از خبر مرکز پخش بخش شبکه طبرستان چند برنامه در غالب فرهنگ سازی تولید و پخش نموده است؟همین الآن روابط عمومی ایشان بیاید و بصورت مقاله موضوعی به اطلاع عموم برساند. از مسول سایت هم خواهش می کنیم مساعدت نماید. با تشکر
نا شناس 16 مرداد 1389
آره بابا مدیر کل و معاون سیما و معاون فنی هر سه تا از طرفداران ...... لازمه بدونید افراد اونها هم از مفسرین جنبش.... بودند و الآن از منتقدین حراست همه رو می دونه ولی .... چرا باید سکان چنین سازمان اثر گذاری بدست اینچنین تیمی اداره شود؟ انتقاد آقای ابراهیمی بحق و از خواسته های مردم نیز می باشد چرا که اسلتید مجربی در مازندران هستند و می توانند در غالب برنامه های فرهنگی ایفای نقش و اثر نمایند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.